marți, 23 noiembrie 2010

Imi pare rau....


Mi s-a parut un subiect bun si am revenit la el...

"Imi pare rau!" nu exista !
Nu ai inteles asta nici pana acum ?
Cu acest INFANTIL "imi pare rau" poti sa omori omul !

Nu reusesti nici macar sa respiri , nici sa privesti "opera" ta fiinsca deja nu mai exista ! Ai uitat ?! Esti un simplu om care nu are dreptul la nimic. Reprezinti un statut, acela de clavul propriei tale inchisori...

Viata ti-e inchisoarea a carei chei nu o ai.
Insa , inainte de a incerca sa gasesti cheia te pierzi intre labirindul dintre dorinta si resemnare.

Nu stii inca daca drumul este infundat sau este corect.
Ultima solutie ? Exista !
Cineva sa deschida usa aceea inainte ca globul sensibil sa se usuce si sa se ofileasca ! Batalia este dura , plina de materialism...

Cineva sa zdrangane din clopotel.
E timpul sa ne trezim !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475