marți, 23 noiembrie 2010

Marcat pe viata


Influienta 'prietenilor' te determina sa faci unele lucruri care te marcheaza complet , isi pun amprenta pe intregul tu , rascolindu-ti neincetat trecutul si faptele acelea josnice !

"Imi pare rau" ? Hmmm... Cat de simplu este sa spui asta ! O si simti atunci cand o spui ? simti ca acea durere iti sfasie sufletul si nu iti da pace pana in momentul in care obtii iertarea celui caruia i-ai gresit ?

Nu sunt indeajuns cuvintele , este nevoie de fapte , de multe fapte... Cred ca fiecare dintre noi este de acord cu mine . Este un moment in care simti acei fluturasi in stomac ! De ce sa omori fluturasii doar pentru satisfactia altora ?! De ce sa strici banca aceea pe care ne imbratisam seara , dupa ce adormeau ai mei parinti ? Am ocolit-o de multe ori in ultimul timp. Noroc ca am avut o alternativa...

Nu stau sa mai dezbat acest subiect , ideea este ca pentru o fractiune de secunda am simtit tot ceea ce este mai rau pe aceasta lume , mi-ai rascolit cele mai vechi si dureroase amintiri , m-ai lasat acolo , cazuta la pamant , prabusita , terminata ...

Ai plecat multumit de ceea ce facusei , impreuna cu 'prietenii tai'....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475