marți, 23 noiembrie 2010

Revenind...


Si cum spuneam m-am cam saturaaaat de atata perversitate ...:))si nu am ascultat nicio manea recent ca sa ma apuc sa scriu asa aiurea...

Ma intreb oare ce zace in mintea unora , cu privire la propria lor viata dar in special la viata celorlalti...

Ma gandesc la povesti fantastice , ma gandesc , ma minunez , ma gandesc , avand o senzatie de revolta amestecata cu dispret. Ma foiesc pe toata canapeaua , gandindu-ma cat de convinsi sunt cei ce vorbesc. Murdaresc tot cu invidia si inversunarea lor ! Cuvinte folosite de o oarecare sunt rostite la unison de toti. Aceleasi concluzii aberante ! Ai stat impreuna cu mine si am baut din aceeasi cana sau din aceeasi sticla. Si tie ti s-a zambit frumos , am trait impreuna momente minunate...

Am trait ! ... Dar acum c faci ? arunci cu noroi in stanga si-n dreapta. In orice caz , sarma este infinita , dar astazi nu-mi intind rufele pe sarma , ci pe grijile tale , voastre suparatoare . Am udat tricoul de lacrimi , il storc incet si curg picaturi de iubire... Da , iubire , cand in sufletul meu zace atat de multa ura si nemultumire... M-am inghesuit pe fotofiu , cu genunchii stransi si fruntea asudata de planuri utopice.

Mie , ma repet , la fel cum ti-am si zis , nu-mi dai lectii de viata !

Cu castile in urechi , trag cu pofta din tigara si fumul se imprastie prin camera , in cerc, iar cu degetul trasez fraze inteligibile, fraze traduse de pielea ta .
Timpul este masurat in bataile inimii mele , iar sub palma simt nevoia sa tin strans tot ceea ce a ramas mai bun din mine... Tot ce mai ramasese bun !

O Vad ! Dar prin perdeaua cu gauri adanci a marstii angelice pe care o abordeaza zace o gandire demonica , care nu imi da pace si ma incomodeaza de fiecare data cand o privesc.
Vad in acest moment franturi de litere , litere ce descompun lista mea de dorinte. Ard putin cate putin like my cigarette , si sufletul devenit scrum il pun intr-o scrumiera veche si uzata...

Trebuie sa luptam pentru noi , dar nu stiu sa-mi pastrez linistea , sa-mi caut fericirea , fara sa ma mai deranjeze ceea ce ai putea face/spune tu. Trebuie sa incerc sa ma mint singura ca totul va fi bine...

Cuprinsa de ganduri , muzica lenta din casti se opreste , nu realizez pe moment , dar suna telefonul... Tresar... "alo !?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475