luni, 7 iunie 2010

Din trecut....

Mmm...
Stii bine ca nu am nevoie de tine in viata mea , nu!?? Si chiar daca am avut vreodata a fost ptr ca eram obsedata de acel "tu" care nu imi facea altceva decat rau. Adoram vorbele tale dulci si ma pierdeam ori de cate ori imi spuneai ca ma iubesti si app o faceai foarte des. Nu erai decat tu pentru mine si as fi omorat orice fata care te vroia fara sa stau macar pe ganduri. Iti iubeam imaginea , felul in care te purtai , felul in care vorbeai... Adoram faptul ca iti era rusine sa te uiti in ochii mei (ceea ce la altcineva detestam). Nu puteam sa ma trezesc dimineata fara sa ma gandesc la tine , la cat de mult insemni pentru mine. Nu puteam sa adorm noaptea fara sa imi pun intrebarea "Ce m-as face daca te-as pierde maine!??" Totul era perfect. Totul era acolo , pentru mine , tu erai pentru mine , tu erai totul. My all! Nu imi imaginam ce as face fara tine , a fost pentru prima data cand am simtit asta si o sa imi aduc aminte de tine all my life , chiar daca m-ai ranit in cel mai profund mod. M-a deranjat enorm chestia ca in ciuda faptului ca te iubeam , eu am gresit fata de tine , te-am facut de ras in fata prietenilor tai , m-am purtat oribil , mi-am batut joc , am ras de tine , te-am facut sa suferi , sa te simti prost... Si nu o sa mi-o iesrt niciodata chiar daca incerc in fiecare zi. A trecut destul timp de atunci , nu te gandi... S-au intamplat atatea , au aparut alte persoane in viata mea , alti baieti , alte povesti...Dar niciunul nu era ca tine. Si ce crezi??? Tu erai doar un copil.. Un copil perfect , care arata perfect si care se purta perfect. M-ai facut sa ma indragostesc de o imagine , de ceva...Care nu era defapt real. Ptr ca tu te iubesti , te iubesti mult. Si in ciuda faptului ca atunci cand esti intr-o relatie te implici si faci fata sa pluteasca pe un norisor , nu te-ai lasat niciodata intimidat si nici nu te-ai culcat pe o ureche , traind cu speranta ca esti mare macho si ca poti avea orice fata vrei. Bine , poate ca si noi fetele , ti-am dat speranta asta spunanadu-ti tot timpul cat de perfect poti sa fii. Dar crede-ma ca pe mine ca asta nu o sa tina la nesfarsit , nu o sa te poti baza pe frumuseste intotdeauna si nici pe faptul ca daca doar te porti frumos si treci cu vederea o sa fie bine. Fata greseste mult , tu nu trebuie sa taci , trebuie sa discuti! (Nu ma injurati fetelor , ca asa este) Fata cand greseste nu isi da seama sau isi da seama mult prea tarziu. Si tu rezolvi lucrurile foarte usor prin indiferenta iar ea ramane si sufera si plange si regreta... Tu treci peste , nu??? Esti un macho , esti bine'sss , esti frumos , te vor fetele , te comenteaza pe hi5 , te ciupesc de fund in discoteca. Mai mai , ce bine te simti;;) Hai sa fim seriosi , asta nu o sa tina la nesfarsit. Odata s'odata o sa te indragostesti si tu si ai sa vezi cum este sa fii ranit , dar mai ai multe de invatat . Nu ca as fi eu un "stie-tot" in ceea ce priveste dragostea , mai am si eu multe de trait , dar vreau sa zic... Atunci cand te agati de o imagine si nu vezi baiatul asa cum este defapt , ajungi sa suferi. Si mult! Il vezi pe el , perfect , o imagine , o iluzie... Nu stiu , este aiurea ;)) Mai ales atunci cand realizezi cum stau defapt lucrurile si incepi sa te gandesti cat de greu o sa-ti fie sa te desparti de acest "el" perfect care defapt este doar in mintea ta si care a insemnat o parte din tine... Si mai ales cand te gandesti ca nu a meritat nimic , nicio vorba , nicio noapte , nicio speranta, nimic!
(Vorbind de lup , a intrat pe messenger ma)

Un comentariu:

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475