miercuri, 9 iunie 2010

Mmm , vreaaaaaaauuu

Maine in sfarsit ajung in oras , a trecut atat de mult timp... Numai in casa , in casa... Deabia astept sa vad ce mai e prin magazine , am atatea sa imi cumpar:-<
Pentru inceput , vreau sa-mi gasesc niste betisoare parfumate (le ador) si vreau si un spumant de baie si siiii vreau sa vad ce pantaloni scurti au mai aparut (iubesc pantalonii scurti) vreau unii de blugi sau unii negri , am visat aseara unii de blugi cu tinte la buzunar , doamne niste minunatii (am visat=)) ) aaa , si am mai zis ca vreau sa imi cumpar si niste jeansi noi , ca deh trebuie chiar daca este vara. Aaaa si vreau si niste cizme de vara , le-am cam evitat ca toata lumea are , am ramas la balerini sunt cei mai practici dupa parerea mea , dar totusi trebuie sa am si niste cizme de vara.. Oh si niste sandale cu talpa joasa , am vazut unele superbe dar nu am avut cand sa mi le iau , sper sa le mai gasesc.. Ohh si mai vreau si sandale toc si platforma , nu prea am sandale , ma gandeam la unele albe sau gri sau crem sau nu stiu , ceva gen. si vreau si niste pantofi cu toc foarte inalt si colorati , ma gandeam la rosu sau albastru inchis sau maro sau nu stiu , o culoare mai tipatoare , am avut pana acum numai pantofi negri , iti vine sa crezi !? (mie nu)... Si vreau sa-mi iau si o fustita din aia bufanta , de printesa , ma atrage chiar daca toata lumea are... Am vazut una suuperba cand am fost in buc , cred ca am sa mi-o iau acum cand ma duc din nou pentru analize... Da , da... si mi-as mai lua si niste balerini rosii sau unii negri cu tinte sau maro sau... (am ceva cu culorile astea) oh si niste bascheti mi-ar mai trebui ptr serile sporty... ah si vreau sa-mi iau si niste cercei , nu mi-am mai luat cercei de 3 saptamani si imi luam cel putin odata pe saptamana... de fiecare data cand se ivea ocazia , ador cerceii :)) :X si mai vreau si o vestuta , ma gandeam la una din piele (alba , neagra sau maro) dar nu stiu , parca este deja cald pentru piele.. bine , ca seara arata super ok... Nush , sa vad poate gasesc un material dragut... Mmm si mi-as mai luaaaa:-? Nu mai stiu :)) Oricum cred ca este suficient deocamdata , maine o sa am o zi lunga... sper sa gasesc ce vreau :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475