luni, 7 iunie 2010

Nimic !??

Ma tot gandesc la un subiect pentru seara asta si inca nu l-am gasit...
Poate imi vine vreo idee pe parcurs (deja am una)
Nimic!
Ce inseamna nimic?
La ce te gandesti cand spui "nimic"
Ceva gol , parasit , uitat , pierdut , trist , urat
Sau? Nimic rau , nimic de pierdut , nimic mai frumos decat atat , nu stiu
Cand ma gandesc la cuvantul nimic am in fata o imagine , am in fata o ploaie , un camp uscat si parasit , ceva etern , mare , infinit
Reprezinta nimicul , nu?
Ti se intampla de multe ori sa simti ca nu mai ai nimic , te simti singura , deziluzionata
Nimicul poate reprezenta multe (chiar daca este nimic)
cred eu.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475