luni, 7 iunie 2010

Un zero acum , atunci totul

Cand ma gandesc cat rau ai putut sa imi faci , te urasc mai mult si mai mult si mai mult. Enorm! Din cauza ta nu mai am nimic , din cauza ta m-am certat cu toata lumea , am renuntat la toate prietenele mele , te-am iubit , te-am respectat , am fost langa tine , te-am ajutat , atat cat am putut , dar te-am ajutat. Eram intotdeauna acolo pentru tine , fara sa imi pese de nimeni si de nimic si fara sa iau in seama pe nimeni cand imi spunea ce fel de persoana esti. Parca eram oarba , nu altceva... Nu faceam decat sa te ascult , sa fac ceea ce imi zici , nu luam absolut nicio decizie fara sa te intreb pe tine inainte . si dupa ce te intrebam , faceam ce imi ziceai tu fara sa stau sa ma gandesc daca este bine sau nu. Inca nu am reusit sa inteleg ce ai reprezentat tu in viata mea , dar stiu sigur ca pana acum ai fost cel mai rau lucru...
De ce!??
Pentru ca asa ai vrut tu
Cat a fost a fost de vis , trebuie sa recunosc asta... Eram tot timpul impreuna si faceam totul impreuna. Stii bine in cate belele m-am bagat , de cate ori mi-am pus obrazul si de cate ori ti-am luat apararea , luam vina asupra mea ca sa te ajut. Si pentru ce??
Ca sa ma distugi!
Ca sa aflu ca tu defapt te folosesti de mine. Mi-au spus N persoane , foarte foarte multe... Dar nu ii luam in seama , defapt ii luam. Ma suparam , spuneam ca nu vor decat sa ne desparta si ca sunt gelosi pe ceea ce este intre noi. Nu mai erai decat tu pentru mine , ti-am dat tot ce aveam mai bun si nu aveam de gand sa te tradez vreodata in viata mea , indiferent ce s-ar fi intamplat. Esti persoana care a insemnat mult pentru mine , dar care mi-a facut si cel mai mult rau totodata. Eram atat de fericita cand puteam sa le vorbesc celorlalti despre tine , vorbeam cu atata drag... Le povesteam cat de mult insemni pentru mine , cum fac totul cu tine , cum nu fac nimic fara sa te consult pe tine , cum ne intelegem doar dintr-o privire , cum aveam un "cod" pentru orice , cum eram geloasa cand vorbeai cu alte fete... Si ei ma ascultau , dar deja nu mai aveau curaj sa imi zica nimic pentru ca stiam ca nu au cum sa imi schimbe parerea indiferent... Inca nu pot sa inteleg de ce ai avut atat de multa influienta asupra mea si nici de ce as fi renuntat la multe pentru tine , de ce as fi facut atatea.
Important este ca mi-am dat intr-un bun final seama ce fel de persoana esti si am reusit sa imi clarific situatiile cu ceilalti , cu prietenele mele...

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475