marți, 8 iunie 2010

Smokin'

Mmmm
Tot ce pot sa spun este ca sunt mandra de mine , cat de cat , nu in totalitate , dar sunt. Stiu , Stiu, viata e minunata daca stii sa iti stabilesti niste prioritati. Ce sa zic, nu a fost chair asa greu spre deosebire de cum m-as fi asteptat.
Faptul ca in 2 saptamani nu am mai fumat absolut nicio tigara , nici un fum macar este un record pentru oricine. Adica asa dintr-o data bye-bye smokin' nu-i really easy:-? Nu !?? Da , sigur ca da , asa este... Dar azi trebuie sa recunosc ca nu am mai rezistat in fata unui pachet de kiss de capsuni (clubnichka:x) care arata atat de dragut si pe care l-am asteptat foarte mult si cand in sfarsit am facut rost de el nu am mai putut sa fumez. Si mai ales cand auzeam pe toata lumea "vai , am fumat azi" pai du-te-n ma-ta , imi spui mie ca ai fumat !?? die!! well , nu-i chiar asa de greu pe cat pare , pana acum nu m-au condus niciodata ele pe mine , deci relax. Tot ce stiu este ca azi o sa trebuiasca sa beau 4 litri de h2o si nu 2 ca de obicei :))) Si mi-am facut si limo de dimineata si nu ma pot abtine , beau tot timpul :x plus ca sticla cu Nestea ma asteapta si ea , deci n-o sa fie chiar atat de greu , ador lucrurile astea , doar ca o sa trebuiasca sa merg mai des decat de obicei la baie. Dar deh , ce sa facem...
Nush de ce fumez , nu suport fumul de tigara de la altcineva (cand eu nu fumez) , cred ca a fost doar influienta acelei persoane (you know who) care m-a determinat sa ma apuc de fumat.
Urasc:
*fumul de tigara ;
*gustul care iti ramane dupa ;
*parul mirosind a fum :-& ;
*mainile , sunt atat de "murdare" ;
*iti creeaza dependenta ;
*felul cum miros hainele ;
*felul cum se polueaza aerul...
Am stat bine si m-am gandit si chiar nu am nevoie de asa ceva. Uite , de exemplu , cat am stat in spital am avut niste bani , sure.. Si ma gandeam in fiecare zi ce as fi facut cu ei... Mmm pai gandindu-ma ca daca eram la scoala un pachet de tigari dimineata ca sa imi ajunga toata ziua , mai tarziu mi se facea pofta de ceva mai tare , imi mai luam un pachet de altceva plus una doua sticle de cola si inca un pachet cand plecam acasa , sa am (plus mancarea) Oh , doamne , cati bani aiurea. Eh , banii astia i-am pastrat si ce crezi ca am facut !?? Shopping :) Da , este mult mai bine.. nu am nevoie de asta , nici macar nu imi place , nu stiu de ce o faceam , din teribilism probabil... imi este mult mai bine acum , dar hai sa nu exageram... O tigara merge , la un party , cand vrei sa fii filtry sau mai stiu eu ce... Dar nu sa fumezi ca disperata , de parca ai avea cine stie ce probleme (vai) toata lumea are probleme , cum ar mai fi viata fara probleme , te-ai plictisi daca stam bine sa ne gandim.. fumatul nu este o solutie pentru nimic si sunt tare mandra de mine ca am reusit sa-mi dau seama de asta. Oricum stiam , dar deh .. anturajul :) Ca sa vezi cat de mult te influienteaza unele locruri sau persoane (am o problema mare cu asta)
SO
*No smokin'
*No Cola
*Yes Shopping
*Yes healt

2 comentarii:

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475