luni, 7 iunie 2010

M-AM PLICTISIT !!!!!!!

Hai maaaaa!!!!!
De ce trebuie sa se invarta totul in jurul plictiselii !!??
De ce ea , saraca nu are si ea scopul ei , acolo , nu stiu...
Bine , ca nu apare de nebuna , tu o faci sa vina dar nu are ce sa caute , get out of my life :(
Ma intreb ce rost mai are aceasta viata (exagerez) cand totul se invarte in jurul plictiselii , nu pot sa fac nimic fara sa zic "m-am plictisit"
De ce este asa de importanta si "indispensbila" (zic asta ca apare tot timpul)
De ce apare ea tot timpul , nu pot sa inteleg... ah , vad ca m-am plictisit grav daca am inceput iar cu "de ce?" Vreau sa trec si eu peste o zi (insorita , de preferinta) in care sa pot sa zic frumos seara "ma nene , azi nu m-am plictisit" . dar nuu , totul se invarte in jurul plictiselii si inca nu am reusit sa inteleg de ce acest lucru , ce are ea atat de special de apare tot timpul. Tocmai asta e , nu are nimic special. Apare atunci cand esti avertizat ca trebuie sa mai fac si altceva , sa iti ocupi timpul cu ceva (nou , ar fi parfum) ca sa nu te plictisesti
Nu !???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000723168475